Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 15:59:13 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14085 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Järsi küla, Alajaama (Tootmishoone) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sõidukite teenindushoone püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27191476>  (menetlus nr: 
462034), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EEVA AVIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister